Anna Lagerlöf

243

Publicerad 2015-09-04 04:56:30 i Allmänt,

Bloggen är officiellt tillbaka!



Tror jag hunnit stilla i princip alla mina New York-behov under loppet av de en och en halva dagar jag vart på plats. Efter en smärtfri flygtur - och en genomblött hysteriskt svettig tågresa - har jag avnjutit Starbucks, Chipotle, stan, min älskade säng, en avocalada på Tropical Smoothie och såklart... att umgås med mina favoriter! 


Har även köpt de här godbitarna så nu är det enda som saknas skolans spicy tuna sushi.

Idag har det fyllts på i kylskåpet och solats på förmiddagen och nu sitter vi på tåget hem från stan där vi ätit picknickmiddag i Central Park. Fråga gärna i kommentarsfältet om jag svettats. (Ledtråd: 35 grader och humidity 100 %). Vi har tömt våran maskin för att fånga upp vätskan i luften (har för tillfället helt glömt vad det kan heta) tre gånger idag. Ok. Ni förstår. 

Kommentarer

Postat av: Sutare63

Publicerad 2015-09-04 07:16:41

Avfuktare (tror jag)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela