Anna Lagerlöf

283

Publicerad 2015-10-21 03:53:05 i Allmänt,



Inleder inlägget med en drömmig frukostbild som får min mage att kurra på ett helt orimligt vis efter en lång dag i skolan utan överdrivet matintag. 

Helgen har varit himla fin med trevligt besök från min familj som har varit generösa med både sällskap, god mat och goda råd. 










Familjen har fått hänga med mina tre favoriter här borta; Joey, Mari & Ian och det har ätits massa god mat, kollats på Broadway, tittats på utsikten från Rockefeller och bara myst. Är väldigt tacksam att jag har en sån generös och fin familj att jag kan få besök och att de dessutom bjuder med mina kompisar! 

Nu har jag kraschlandat som en fallen soldat i min säng efter intensiv skrivning av essay, lång dag i skolan och efterdyningar av midterm igår. Jag är dock mätt och glad i magen efter svensknorska tacos (ok började inlägget när jag var i skolan men avslutade när jag kommit hem och ätit) och har en hel del PH att ta igen som jag ska unna mig nu. Har hela soliga helgen på mig att plugga inför kommande veckans midterms så lite kvalitetstid går minsann an. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela