Anna Lagerlöf

282

Publicerad 2015-10-17 03:55:46 i Allmänt,



Hotellsängen <3

Idag har New York fått finbesök inte bara av fröken Lagerlöf utan även av resterande familjemedlemmar. Riktigt skönt att se och vara med dom igen - kändes automatiskt som att tusen stressmoment försvann när jag kramades med dom.


OST <4 (ännu mer laddat hjärta)

Vi åt middag på Balthazar som jag hade skyhöga förväntningar på som TYVÄRR inte möttes - men det var gott och trevligt för den sakens skull.

Jag är lika trött som mitt jetlaggade och redan slocknade bror så nu somnar den här. 

Kommentarer

Postat av: prinsen

Publicerad 2015-10-20 13:24:51

så DJÄVULSKT besviken på uppdateringen. ville bara säga det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela