Anna Lagerlöf

279

Publicerad 2015-10-14 03:07:06 i Allmänt,

Min dag i siffror:

15... Gånger jag vaknade i natt för att jag snurrade över för att ligga rygg men attsing kattsing se det gick ju inte, jag har ju en basketboll av ömhet till huvud 

28... Antalet multiple choice questions Business Law-läraren gick igenom idag inför till provet, snurrigt ja men generöst

1... Ny uppsats due på fredag i sociologi :-) kul!!!!!! Tack!!!!! Prof Benson u da mvp!!!!!!! 

10... Bitar sushi intagna till lunch, en höjdpunkt

1,5... Timmars sömn när jag kom hem från skolan för att bli halvvägs människa igen

20.000... Varv per sekund snurrar mitt huvud

2... Dagar kvar tills familjen kommer

7 ton... Köttfärssås gjord till mig och födelsedagsbarnet Frida 

9... Minuter är maxantalet jag kan sitta med datorn innan huvudet sprängs 

Annars ska man inte klaga :-)))

Om än att när det kommer till kritan inte känns lika vedervärdigt som i våras så är det här nog ännu en hjärnskakning, en liten en. Jag krigar på. 


Ett glädjeämne var att mitt och Ians land har blivit utnämnt som det bästa hittills i spelet. 

Ett annat är att båda mina föräldrar lovat att ta så bra hand om mig som aldrig förr när de kommer i helgen. Mina förhoppningar är att det här innebär att jag kan bo i badkaret samtlig vaken tid.  



Kommentarer

Postat av: baloo

Publicerad 2015-10-14 11:25:43

förklara hur spelet fungerar!!! Vad gör ni??? hur vinner man?? Är det som ett riktigt spel? FÖRKLARA

Postat av: baloo

Publicerad 2015-10-14 11:25:44

förklara hur spelet fungerar!!! Vad gör ni??? hur vinner man?? Är det som ett riktigt spel? FÖRKLARA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela