Anna Lagerlöf

277

Publicerad 2015-10-12 04:21:45 i Allmänt,








Varning för stark bild. 


Japp det ni ser är inte bara ett extremt otvättat hår utan också livets krigsskada. Long story short: jag hade vart på språng (läs: druckit mangoritas på burk classy som jag är) sen 11 med homecoming på skolan och sedan spontan utgång i stan. Således var jag ganska trött och icke kapabel att ta kloka beslut när vi gled upp framför Joeys hus vid 5.30 på morgonen. Det jag får för mig är att hoppa på hans rygg. Det jag gör är att jag hoppar upp och lägger benen runt hans midja men tar inte runt armarna/tappar greppet och dunkar ner huvudet baklänges i asfalten innan benen slår i. Jag kände hur huvudet studsade härligt och så hann jag tänka att "nej nån jävla hjärnskakning har jag inte tid med" innan jag kände att det var blött på händerna när jag kände efter. Sedan gick allt superfort och hela 92 East Street var världens bästa support. Jag & Joey åkte till sjukhuset där de gav mig bedövning, stämplade häftstift i huvudet för att få ihop såret och sedan skickades vi hem. 

Idag har jag mått som om jag blivit överkörd av 7 tåg. Har velat dö 99 % av mina vakna timmar pga huvudet är stort som fjorton tennisplaner och ömt som ingenting någonsin varit förr. Men det känns bättre nu. Tror jag mått så dåligt för att jag bara sov ca 2 h i natt och drack alkohol från och till i allt för många timmar igår. Förhoppningsvis är det ingen ny hjärnskakning och svullnaden har gått ner imorgon efter en god natts sömn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela