Anna Lagerlöf

276

Publicerad 2015-10-10 04:59:48 i Allmänt,

Krisen är över vänner, Hugo kommer troligtvis få en värdig efterträdare alternativt en återupplivning. Förstår att ni undrat hela dagen. Jag har världens bästa föräldrar. 



Ikväll inledes Homecoming weekend som är lite oklart vad det innebär, men ikväll var det Pep rally i gymnastiksalen pga sjukaste ovädret sen natten då Ronja föddes. Då såg det ut som ovan med presentationer av alla sportlagen och framträdanden av cheerleaders och dansare osv. 

Tidigare under dagen tränade jag & Mari spyintervaller med styrka, sedan pratade jag med familjen hemma under deras fredagsmys och så pluggade jag.

Imorgon är största festdagen - då man drar igång vid 11-12 och gör så kallad "tailgating" inför amerikanska fotbollslagets hemmamatch som börjar vid 13. Så fortsätter man i princip hela dagen och så får man se vart kvällen tar en. Förra året var minsann första gången jag fick upp ögonen för en viss herre med skinnjacka och brunhårig frisyr och bestämde mig för att börja terrorisera honom tills han till slut bjöd ut mig. Får se vem morgondagens offer blir ;-))))) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela