Anna Lagerlöf

274

Publicerad 2015-10-08 03:23:35 i Allmänt,

Då det inte verkar nalkas någon Joaquin här så finns det inte längre några ursäkter till att inte ta sig utanför huset mer än nödvändigt; så idag inledde jag med en löptur. Sedan efter första lektionen (business law, som nu handlar om criminal law vilket är svinintressant tycker jag), så hände det ofattbara. Joey frågade om jag ville äta lunch med honom. Detta har vi alltså ALDRIG gjort vad jag kan minnas så det gäller ju att passa på. Så vi åt min sedvanliga sushi (hans första gång typ, attackerade med pinnarna som en ninja) uppe på skolans takterrass i solen. Vi pratade om allt som är relevant i livet ni vet, mina kinder osv. 


Efter skolan pluggade jag (egentligen tittade jag & Mari på bilder på djurbebisar) och sen så tog jag, Ian och Alfred en spontan och väldigt trevlig middag på Ikea. Ser väl egentligen godare ut än vad det är, men det är billigt och en liten bit av hemma <3 

Har fått extrem craving på blodpudding och det är mitt nya mission att hitta här i USA pga betvivlar hur fräscht och rimligt det är att ta med sig på en flygresa hit. Har ni tips, säg till. 

Kommentarer

Postat av: Mummel

Publicerad 2015-10-08 07:34:19

vilka är dom

Postat av: Mummel

Publicerad 2015-10-08 07:34:21

vilka är dom

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-08 07:34:38

VILKA ÄROM RÅ

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-08 07:34:57

vem av dom är ian denna märkliga pryl?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela