Anna Lagerlöf

273

Publicerad 2015-10-07 04:38:00 i Allmänt,



JA-a. Biff, svampsås och pastasallad. 4 trevliga biffar för 7 dollar, så det var EKONOMISKT också! 

Idag har jag haft en mycket, mycket bättre dag. MEN jag har ett mysterium för er att lösa: hur kommer det sig att jag, varje dag utan undantag, på min andra lektion som börjar 2 efter att jag haft lunch och rast för 1.5 h osv får sån sinnessjuk spänningshuvudvärk och aggressiv trötthet att jag VARJE lektion måste gå ut och gå 4 minuter för att inte somna. Det är inte för att det är ointressant. Det är inte för att jag är hungrig eller törstig för jag har ju precis ätit och druckit. Jag sover 7-8 h per natt. Jag äter kött, kolhydrater och fett. Jag är inte överdrivet stressad. Det är samma sak oavsett om jag tar p-piller eller inte, eller vilken tid i månaden det är. Det är supersvårt att beskriva men jag ser dubbelt, huvudet puttas liksom framåt och jag hade kunnat somna på sekunden. Jag sitter och nyper mig själv och viftar på tårna i skorna och byter position på stolen konstant men det HJÄLPER INTE! Vad är grejen? Det enda sambandet jag kan se är att det här bara händer på lektioner i en viss byggnad och inte i de andra. Det är gröna väggar och blåa i de andra, liksom och det är enda skillnaden. 

Det var det. Tack för fina ord efter inlägget igår <3 

Kommentarer

Postat av: Prinsen

Publicerad 2015-10-07 10:52:39

Tror din hjärna valt att påminnas om hur mycket den saknar Mumle vid samma tidpunkt varje dag. Vänta bara 29 dagar skaru se att den går över!

Postat av: vegon

Publicerad 2015-10-07 10:53:28

p.s. såg fruktansvärt mumsigt ut, maten alltså, för en vego som håller sitt löfte men känner att något fattas henne i livet. d.s.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela