Anna Lagerlöf

272

Publicerad 2015-10-06 03:40:07 i Allmänt,

Idag började så himla bra med ett långt och fint sms från från gårdagens fölsisbarn och ett uppvaknande till mitt favoritpar bruna ögon men så blev det så himla dåligt. Eller mest bara upp & ner. Helt utan anledning, så ni förstår vilken period (höhö kul pga jag är i USA) av månaden jag gör entré i :-) jag orkar inte skriva nåt avancerat så det blir i punktform.



Ovan är köttfärssåsen som snart kommer att omtalas. 

Har under eftermiddagen: 

- gråtit av skratt till en video på 7 min med folk som trillar 
- tappat min dator pga var en sån stor spindel jag gick in i, datorn överlevde men har en redig krater i ett hörn. 
- lagat köttfärssås för 7 arméer 
- hetsätit
- fått ångest över ovanstående men det varade i ca 3 min tills jag tog en till portion
- kollat igenom lyckade tjejers instagram och börjar storgråta???
- gått ut i köket och fått kramar av Rob, Dan och Miriam, sån absurd fulgråt av mig så jag började skratta istället 
- gråtit ännu mer för att det är alldeles för mycket i mitt lilla huvud 
- fått tillbaka livsglöden och massor med myror i benen
- gått ut på löptur ca 12 min efter intagande av köttfärssås 
- TRILLAT pga inga gatlyktor funkade så nu har jag ett fett blåmärke på höften i antågande 
- svurit högt åt USAs SUGIGA trottoarer men sen skrattat åt hur det måste se ut när jag föll i slowmotion 
- kommit hem och suttit och stirrat in i väggen och försökt komma på vad jag ska göra av livet, "gör precis det DU vill" funkar inte att man säger till mig för jag debatterar tills huvudet sprängs över vad hjärnan säger och hjärtat säger 
- börjat se Eva & Adam-filmen för att lugna ner mig
- slutat titta på filmen pga var för rastlös 
- lyssnat på girlpower-musik och kommit på att snart är det helg och då är det HOMECOMING
- insett att jag går i skolan till 6 imorgon
- men också kommit på att jag & Mari har köpt BIFF som vi ska kalasa på efter
- längtat jättemycket efter mamma & pappa & Erik
- gråtit för att de kommer om mindre än två veckor men det var glad gråt
- ätit choklad
- gråtit ut för Mari & Stine 
- blivit på bra humör 
- startat en nedräkning tills när det blir en rimlig tid att sova för imorgon ska jag vakna på strålande humör  

Och nu sitter jag mest och försöker läsa nånslags läxa tills imorgon och kramar Flipper mitt hårdaste. 

(Ja man undrar om det kanske inte bara är pms utan även adhd som spelar in). 


Mvh jag som valde svartvitt filter för att få mer stämning. Det enda som är bra med det här är att jag bor med tjejer som förstår PRECIS hur det är och inte dömer, samt att Joey officiellt numera kallar sig #pmsbeliever och ger #pmssupport. 

Kommentarer

Postat av: Din mamma

Publicerad 2015-10-06 07:23:11

Gumstumpan!! Såna där dgr lämpar sig inte för att tänka för mkt. Köttfärssåsen ser EXTREMT god ut. Spindlar borde utrotas. Heja Joey! Och framför allt: nästa fredag kommer vi!❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela