Anna Lagerlöf

269

Publicerad 2015-10-03 05:02:33 i Allmänt,

Hej alla fans från mig och min underställströja som jag ligger under duntäcket (och nya lakan dock <333) med. Temperaturen är på stabila 10 grader men känns som 7. SJU!!!!!! Och vårt hus är det minst isolerade på hela Long Island. 

Har tyvärr inte tagit en endaste bild värdig bloggen idag; då det har varit grått, stormblåst och ösregn prick hela dagen. Men inte har det varit en tråkig fredag för det! Mari's pappa tog oss med på Cheesecake Factory-lunch, sen strosade vi lite i ett shoppingcenter och nu på kvällen såg vi på bio. Sicario var filmen och satan så bra den var!!! Var helt hooked. Handlar om FBI & the drug war i Mexico. Väl värd att se!

Den här bilden och citatet får avsluta detta inlägg för snart fryser mina fingrar ihjäl sig. Jag tänker extremt mycket på min framtid nu och det är rent ut sagt jävligt jobbigt. Det är massa röster från alla håll och kanter och jag vet verkligen inte vad jag tycker. Höll på att börja gråta idag när Johannes sa när jag hittade en fin men lite för dyr kofta att han ville köpa den för att jag skulle ha den i Uppsala och tänka på honom, samma sak som jag känner nu när jag & Mari lagt oss i våra sängar och har samma kvällsrutin som vi alltid haft. Hur ska det bli utan detta?? Jag förstår ju att det kommer att gå och att det till och med blir bra men just nu känns allt så himla långt borta. 

Kommentarer

Postat av: Lipton

Publicerad 2015-10-04 09:32:40

PING PONG kommer det säga och så är du inne i din nya vardag i Sverige igen. Vi människor är inget om inte anpassningsbara! Dessutom kommer både Mari och Johannes sen vara, som längst bort, i vårt grannland. Kan inte bli närmre. (Kan det förstås iofs men inte grannlandsmässigt..) 💃

Postat av: Skat

Publicerad 2015-10-04 22:45:05

Det viktigste er at du kjenner at du gjør hva som er riktig for deg og at du blir lykkelig. Så lenge du har det bra, så kommer vi til å klare oss også. Blir virkelig ikke det samme her uten deg.. Men avstand vil ikke ødelegge vennskapet vårt. Love u to the moon and back Skat

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela