Anna Lagerlöf

267

Publicerad 2015-10-01 03:43:38 i Allmänt,

Efter inlägget postats igår valsade två okända norska män in i vårt sovrum - Mari's pappa & bror gjorde surprise-entré! Jag har varit underrättad om att de skulle komma på besök... men inte förrän den 29 OKTOBER. Men så hade det tydligen skrivits fel så här är de nu, och väldigt trevligt är ju det!

Har tyvärr inga bilder på från överraskningen pga var för chockad själv för att kunna agera. Idag har varit min tröttaste dag i livet någonsin tror jag; och inte blev det bättre av att jag gick 2 km till en lektion längst bort på campus HELT i onödan då lektionen var förflyttad till där jag kom ifrån pga strömavbrott. Det är ju hurricane på g i helgen så strömavbrotten är tydligen lite här och var, och blixtar har det slagits ner i halva Hicksville... 

DÄREMOT har jag bilder på VALPAR! Då jag & Miriam båda ansåg oss ha haft en pissdag så bad vi Nick köra oss till the puppy store. Och ååååh. Åååh!!!! Jag ska ha en sån med rosa mage. Sen fick jag Chipotle av Mari's pappa också så då var dagen fulländad 🙌🏼









SER NI ELLER????? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela